» امتحان بنویسم 5/3/90

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 167562
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» امتحان بنویسم 5/3/90

 بنویسیم

1-    ساعت 7:45 دقیقه دانش آموزان کلاس دوم در حیاط مدرسه صف شدند بعد از قرائت قرآن و حضور و غیاب دانش آموزان سر جلسه راهنمایی شدند . امتحان راس ساعت 8 به وقت محلی آغاز شد .اوراق بین دانش آموزان توزیع شد و مراقبین سوالات را یکی به یکی برای دانش آموزان قرائت کردند. نظم و آرامش در تمام طول جلسه حاکم بود. ناظر محترم مدراس آقای محمد رضا مرادی برجلسه دوم ابتدایی نظارت داشتند نظر خویش را اینگونه در صورت جلسه امتحانی ابرازداشتند"با یاری خواوند متعال روز پنجشنبه مورخ 5/3/90 راس ساعت مقرر از خوزه امتحانات پایه دوم ابتدایی یازدید شد. نظم و آرامش جلسات بسیار خوب بود. تلاش همکاران در برگزاری خوب جلسات امتحانی قابل تقدیر است . سوال 9 احتیاج به باز سازی داشت که هماهنگی صورت گرفت " و امتحان راس ساعت 8:45 دقیقه به پایان رسید بعد از آن اوراق دسته بندی شده وجهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

2-    ساعت 10:45 دقیقه دانش آموزان کلاس های سوم ، چهارم و پنجم در حیاط مدرسه صف شدند بعد از قرائت قرآن و حضور و غیاب دانش آموزان سر جلسه راهنمایی شدند . امتحان راس ساعت 10:30 به وقت محلی آغاز شد .اوراق امتحانی بین دانش آموزان توزیع شد در سوالات هیچ گونه مشکلی به استثنای سوال 2 کلاس سوم ابتدایی که به راهنمایی آقای یوسفی برطرف گردید، مشاهد نشد. نظم و آرامش در تمام طول جلسه حاکم بود و امتحان ساعت11:35 به پایان رسید بعد از آن اوراق دسته بندی شده وجهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

3- ساعت 11:45 دقیقه دانش آموزان کلاس اول  در حیاط مدرسه صف شدند بعد از قرائت قرآن و حضور و غیاب دانش آموزان سر جلسه راهنمایی شدند . مراقبین یکی امتحان راس ساعت 12 به وقت محلی آغاز شد . نظم و آرامش در تمام طول جلسه حاکم بود بعد از آن اوراق دسته بندی شده وجهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

پایان روز سوم اوراق مربوط به املا ابتدایی تصحیح شده و نمرات آن وارد لیست شده و به مجتمع فجر ارسال گردید.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, توسط سید بشیر حسین حسینی | لينك ثابت |
» 3/3/90 امتحان املا

  

3/3/90 :

املاء

1-    ساعت 7:45 دقیقه دانش آموزان کلاس دوم در حیاط مدرسه صف شدند بعد از قرائت قرآن و حضور و غیاب دانش آموزان سر جلسه راهنمایی شدند . طبق معمول امتحان راس ساعت 8 به وقت محلی آغاز شد . در متن املا هیچ گونه مشکلی مشاهده نشد. نظم و آرامش در تمام طول جلسه حاکم بود و امتحان راس ساعت 8:30 به پایان رسید بعد از آن اوراق دسته بندی شده وجهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

2-   ساعت 10:45 دقیقه دانش آموزان کلاس های سوم ، چهارم و پنجم در حیاط مدرسه صف شدند بعد از قرائت قرآن و حضور و غیاب دانش آموزان سر جلسه راهنمایی شدند . امتحان راس ساعت 10:30 به وقت محلی آغاز شد . در متن املا هیچ گونه مشکلی مشاهده نشد. نظم و آرامش در تمام طول جلسه حاکم بود و امتحان ساعت11:10 به پایان رسید بعد از آن اوراق دسته بندی شده وجهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

3- ساعت 11:45 دقیقه دانش آموزان کلاس اول  در حیاط مدرسه صف شدند بعد از قرائت قرآن و حضور و غیاب دانش آموزان سر جلسه راهنمایی شدند . مراقبین یکی امتحان راس ساعت 12 به وقت محلی آغاز شد . در متن املا هیچ گونه مشکلی مشاهده نشد. نظم و آرامش در تمام طول جلسه حاکم بود و امتحان به دلیل مشکل بودن متن املاد برای دانش آموزان کلاس اول حدودا یک ساعت طول کشید و ساعت12:50 دقیقه به پایان رسید. بعد از آن اوراق دسته بندی شده وجهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

پایان روز سوم اوراق مربوط به املا ابتدایی تصحیح شده و نمرات آن وارد لیست شده و به مجتمع فجر ارسال گردید.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, توسط سید بشیر حسین حسینی | لينك ثابت |
» اول خرداد ماه امتحان ریاضی

 

به نام خدا

گزارش امتحانات :

1 /3/90 :

1-  برنامه امتحانی مدرسه سلمان فارسی در سه ساعت متفاوت 8 برای پایه دوم 10:30 برای پایه های سوم و چهارم و پنجم 12:00 برای پایه اول تنظیم شده است .

روز اول خرداد ماه ساعت 7:45 دقیقه دانش آموزان پایه دوم ابتدایی در حیاط مدرسه صف شدند و بعد از قرائت سوره قرآن از دانش آموزان حاضری گرفته شد و هر دانش آموز سرجای مقرر خود قرار گرفت . پاکت سوالات راس ساعت 8 باز شده و بین دانش آموزان تقسیم گرفت . مراقبین 5 دقیقه قبل از شروع امتحان سر جلسه حضور داشتند . ناظر محترم مدارس آقای محمد رضا مرادی از حوزه امتحانی بازدید کردند و نظر خود با در صورت جلسه امتحانی قید کردند که از این قرار است "مورخ 1/3/90 از حوزه امتحات مدرسه سلمان فارسی بازید شد . امتحان راس ساعت مقرر آغاز شد. نظم و آرامش بر جلسات حاکم بود از زحمات یکایک همکاران تقدیر به عمل می آید " . 

در سوالات هیج گونه اشکالی مشاهده نشدو این امتحان راس ساعت 9:15 دقیقه به پایان رسید . بعد از اتمام امتحان اوراق دسته بندی شد و جهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

2-  ساعت 10:15 دانش آموزان کلاس های سوم ، چهارم ، پنجم  در حیاط مدرسه صف شدند بعد از خواند قرآن دانش آموزان به کلاس هایشان راهنمایی شدند و مراقبین نیز 5 دقیقه قبل از شروع امتحان سر جلسه حضور یافتند . پاکت سوالات از نظر صحت مهر و برچسب بررسی شده و بعد از تایید شدن باز و امتحان راس ساعت 10:30 به وقت محلی آغاز شد .  اوراق امتحانی در سر جلسه منگنه شده و بعد مهر شدن تحویل دانش آموزان گردید. در تمام طول امتحان نظم و آرامش برپابوده و کلاس ها از نظر روشنایی و وسایل خنک کنند هیچ گونه اشکالی نداشت.  کلید سوال 5 ریاضی کلاس چهارم و کلیدریاضی سوم ابتدایی در سوالات 1 و 10  اشکال داشت.  یکی از دانش آموزان کلاس چهارم به نام محمد   ذاکر به دلیل عملی که روی آپاندیش انجام شده بود نتواست در حاضر شود .   

امتحان راس ساعت 11:45 دقیقه به پایان رسید . اوراق امتحانی دسته بندی شده و جهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

3-  ساعت 11:50 دقیقه دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در حیاط مدرسه صف شدند و بعد از حضور غیاب دانش آموزان آنها را به کلاس هایشان را کردند. بعد ازحضور یافتند مراقبین و دانش آموزان سر جلسه راس ساعت 12:00 اوراق امتحانی بین آنها توزیع شدو مراقبین نام یکایک دانش آموزان را روی اوراق آنها نوشتند و اوراق امتحانی سوال به سوال برای دانش آموزان خوانده شد . نظارت بر امتحان  توسط آقای مرادی ناظر محترم مدارس ، سید بشیر حسینی و محمد داود حیدری انجام شد.

سوالات امتحانی کلاس اول ابتدیی هیچ گونه مشکلی نداشت و امتحان در ساعت 12:40 به اتمام رسید و اوراق امتحانی دسته بندی شده و جهت تصحیح تحویل هکاران گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 




»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, توسط سید بشیر حسین حسینی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي